(„Regulamin”)
- Program lojalnościowy „Skarbonka Skin Care Store” („Program”) pozwala na gromadzenie przez Klientów punktów lojalnościowych („Punkt” lub „Punkty”) w związku z dokonywanymi zakupami.
- Udział w Programie jest nieodpłatny i całkowicie dobrowolny.
- Terminy pisane wielką literą, które nie zostały inaczej zdefiniowane w niniejszym Regulaminie, mają znaczenie nadane im w Regulaminie sklepu internetowego www.skincarestore.pl.
- Z Programu mogą korzystać Klienci posiadający zarejestrowane Konto w Serwisie. Uczestnik ma możliwość po zalogowaniu się na koncie Użytkownika w Serwisie sprawdzić liczbę zgromadzonych Punktów.
- Program kierowany jest do Klientów będących osobami fizycznymi. Klient ma obowiązek podawania prawdziwych danych osobowych.
- Przed przystąpieniem do Programu Uczestnik zobowiązany jest zapoznać się z niniejszym Regulaminem. Zasady Programu określa Regulamin oraz – w zakresie nieuregulowanym – regulaminu Sklepu oraz powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego. Dokonanie zakupu z wykorzystaniem zebranych punktów jest równoznaczne z zapoznaniem się z niniejszym regulaminem i jego akceptacją.
- W ramach Programu Klient otrzymuje punkty za dokonane zakupy Produktów.
- Punkty przyznawane są w zależności od wartości dokonanych zakupów Produktów, zgodnie z następującymi zasadami:
a) Za każdy pełny 1 PLN wydany na zakup Produktów Uczestnik otrzymuje 4 Punkty.
b) Grosze zaokrągla się w dół do pełnych złotych.
c) Punkty naliczane są wyłącznie od ceny produktów i nie są naliczane od kosztów dodatkowych, w szczególności kosztów przesyłki.
d) Przyznanie punktów za dane zamówienie następuje po opłaceniu zamówienia.
e) Punkty przyznawane są wyłącznie za Zamówienia opłacone przez Klienta środkami pieniężnymi. Punkty nie są przyznawane za Zamówienie w zakresie, w jakim cena zamówionych Produktów została pokryta przez Punkty. Jeżeli Zamówienie złożone jest na kwotę wyższą niż liczba wykorzystywanych Punktów – Punkty zostaną naliczone od wartości Zamówienia pokrytej środkami pieniężnymi Klienta. - Dodatkowo Klient otrzyma 1000 punktów po złożeniu pierwszego zamówienia w Sklepie, jeżeli wartość zamówionych Towarów wyniesie co najmniej 199,00 PLN.
- W przypadku skorzystania przez Uczestnika z uprawnienia do odstąpienia lub zwrotu zakupionych Produktów (o ile takie uprawnienie przysługuje Uczestnikowi), Punkty przyznane za ten zakup zostają anulowane.
- Sklep zastrzega sobie uprawnienie do wyłączenia przyznawania Punktów za zakup niektórych Produktów, o czym poinformuje w opisie każdego takiego Produktu.
- Punkty mogą zostać zamienione na rabat przy złożeniu kolejnego Zamówienia na Produkty w Sklepie. W celu uzyskania rabatu Klient dokonuje wyboru stosownej opcji przy okazji składania Zamówienia w Serwisie. W przypadku braku wyboru takiej opcji lub jeżeli Zamówienie zawierać będzie Produkty wyłączone z możliwości przyznania rabatu za Punkty, Punkty mogą zostać wykorzystane przy realizacji następnego Zamówienia, z zastrzeżeniem punktu 14 Regulaminu.
- Punkty nie mogą zostać wykorzystane w inny sposób niż zamiana na rabat. Punkty nie podlegają zamianie na pieniądze lub inne środki płatnicze. Punkty nie są zbywalne i nie podlegają obrotowi.
- Zamiana Punktów na rabat może nastąpić nie później niż w terminie 182 dni od przyznania Punktów. Po upływie tego terminu niewykorzystane Punkty wygasają, są usuwane z konta Klienta i nie mogą zostać zamienione na rabat. Z tytułu wygaśnięcia Punktów Uczestnikowi nie będą przysługiwać roszczenia wobec Sklepu.
- Sklep zastrzega sobie uprawnienie do wyłączenia poszczególnych Produktów z możliwości przyznania rabatu za Punkty, o czym Sklep poinformuje w opisie każdego takiego Produktu lub w inny sposób na stronie internetowej Sklepu.
- Warunkiem przyznania rabatu jest posiadanie przez Klienta co najmniej 100 Punktów w chwili składania Zamówienia oraz złożenie Zamówienia o wartości Produktów nie mniejszej niż 199,00 PLN.
- Za każde 100 Punktów Klient może uzyskać 1,00 PLN brutto rabatu na Zamówienie. Z chwilą wykorzystania Punktów są one odejmowane z konta Klienta.
- Rabat przyznany w odniesieniu do danego Zamówienia nie może przekroczyć 50% wartości brutto Zamówienia.
- Uczestnik nie może udostępniać Konta w celu skorzystania ze zgromadzonych Punktów innym osobom.
- Program jest realizowany od 17 czerwca 2024 r. do odwołania. Sklep może odwołać Program, informując o tym Uczestników z co najmniej jednomiesięcznym wyprzedzeniem przez umieszczenie informacji na stronie internetowej Sklepu lub wysłanie wiadomości e-mail do Uczestników. Po upływie tego miesięcznego okresu Punkty ulegną anulowaniu i z tego tytułu Uczestnikowi nie będą przysługiwać roszczenia wobec Sklepu.
- Sklep może wykluczyć Uczestnika z Programu i pozbawić go zgromadzonych Punktów w przypadku istotnego naruszenia postanowień niniejszego Regulaminu lub regulaminu Sklepu.
- W związku z realizacją Programu zastosowanie znajduje polityka prywatności Sklepu.
- Reklamacje związane z Programem mogą być zgłaszane pisemnie na adres do doręczeń Sklepu: ul. Chrystiana Piotra Aignera 4a/81, 00-710 Warszawa lub drogą elektroniczną na adres e-mail: kontakt@skincarestore.pl.
- Reklamacje będą rozpatrywane przez Sklep w terminie do 14 dni od ich otrzymania.
- O sposobie rozstrzygnięcia reklamacji Sklep powiadomi osobę składającą reklamację listownie lub pocztą elektroniczną, w zależności od sposobu złożenia reklamacji.